DAMEN | Corporate identity

Case 1

DAMEN | Corporate identity

DAMEN is een gedreven en trots internationaal familiebedrijf, dat unieke mogelijkheden biedt als het gaat om persoonlijke en/of bedrijfsmatige ambities. DAMEN houdt van gedreven mensen die met hun passie en vakmanschap deze ambities waarmaken en biedt ze graag die kans.

Most remarkable werd door DAMEN uitgenodigd deel te nemen aan een pitch met het verzoek een serie advertenties te ontwikkelen. Daar rolde uit dat most remarkable het enige bureau was dat zag dat de werkelijke vraag dieper zat. We stelden dan ook voor om een strategiesessie bij DAMEN te organiseren. 

 

Ikky | Rebranding

Case 2

Ikky | Rebranding

Klein Holland kwam in eerste instantie naar most remarkable voor een nieuwe website. Toch hadden wij sterk het gevoel dat we de communicatie aan konden scherpen en zo geschiedde. Klein Holland is een kinderdagverblijf én niet zomaar een kinderdagverblijf. Bij Klein Holland staat het individuele kind centraal vandaar dat most remarkable de naam Ikky mee gaf.

Ikky is een kinderdagverblijf waar niet alleen de kinderen maar ook de ouders zich gehoord voelen. Bij Ikky staan de 4 pedagogische basisdoelen voorop. Er wordt gewerkt met thema’s en passend binnen het thema worden alle activiteiten vorm gegeven.

Hout dat werkt | Imago Campagne

Case 3

Hout dat werkt | Imago Campagne

Most remarkable creëerde voor de timmerbranche de imagocampagne “Hout dat werkt”. Wij laten leerlingen, leermeester, ondernemers en werknemers zien dat ‘ zij het helemaal gaan maken’. Waarom? Dat gevoel van eenheid, een ieder verteld éénzelfde verhaal: Hout dat werkt! Sterker nog: We gaan het helemaal maken. Deze overtuiging in de timmerbranche is dé inspiratiebron van het merk.

De timmerbranche is niet voor niks één van de partijen waar je als student of leerling graag je carrière van wil maken. Dat gevoel, die trots, begint al in de schoolbanken. Want de timmerbranche-innovatie begint juist bij diegenen die de juiste kernkwaliteiten door hun aderen hebben stromen.

Toerisme Flevoland | Cultuurcampagne

Case 4

Toerisme Flevoland | Cultuurcampagne

Toerisme Flevoland is de initiator en uitvoerder van marketing- en promotieactiviteiten voor de vrijetijdseconomie in Flevoland onder de pay-off 'Flevoland. Avontuurlijk dichtbij'. Opdrachtgever is de provincie Flevoland.

Van Toerisme Flevoland kregen wij de vraag om na te denken over een campagne. De doelstelling was: meer nationale bekendheid creëren voor Flevolands culturele aanbod, het daardoor aantrekken van meer bezoekers van buiten Flevoland en op die manier een bijdrage leveren aan een positief imago.

Samenwerkend Isolatiebedrijf | Corporate Identity

Case 5

Samenwerkend Isolatiebedrijf | Corporate Identity

Samenwerkend isolatiebedrijf (oftewel SIB) is een familiebedrijf uit Almere dat gespecialiseerd is in isolatie. Cv ketels, meters hoge ovens of turbines, niets is te gek voor SIB. Met Almere als thuisbasis is de wereld hun “playground”.

SIB kwam naar Most Remarkable voor een nieuwe website, maar al gauw kwam naar voren dat Most nog op meerdere vlakken kon ondersteunen. Daaruit volgde een spiksplinternieuwe identiteit. 

Toerisme Flevoland | Guerrilla campagne

Case 6

Toerisme Flevoland | Guerrilla campagne

Een hele Hoop Herfst.

Het was kort dag! Twee weken voor het begin van de herfstvakantie werden wij door Toerisme Flevoland benaderd. Of wij Flevoland nog snel een boost konden geven, zo vlak voor de vakantie. Natuurlijk wilden wij dat! Het primaire doel van deze campagne was om gezinnen te inspireren tot een bezoek aan Flevoland in de herfstvakantie. Het secundaire doel was meer bezoekers naar de website te trekken.

 

 

Gemeente Almere | City Marketing Campagne

Case 7

Gemeente Almere | City Marketing Campagne

Almere 30 jaar! Dat moest gevierd worden met een groots feest voor alle inwoners. Twee dagen lang feest met verschillende artiesten en activiteiten door de hele stad. Zo kon je feesten met Chef’Special, the Flexican, Peter Beense, Jeroen van der Boom en Yes-R. Het thema van dit jubileum was ‘verbinding’. Verbinding van alle stadsdelen en van alle inwoners. Een feest voor iedereen, van jong tot oud. 

 

 

 

Kensho Premium Fitness | Marketing en Branding

Case 8

Kensho Premium Fitness | Marketing en Branding

Sibel kwam naar most remarkable met haar droom, een sportschool waar alles samen komt: mind, body & soul. Een plek waar je uiteraard je lichaam kunt trainen en terecht kunt voor mindfulness maar waar ook gekeken wordt naar wat jou ‘happy’ maakt. most remarkable stond ervoor een sportschool te openen waar deze drie pijlers allemaal even zwaar wegen. Aan je conditie werken kun je tenslotte overal maar mensen helpen de juiste balans te vinden en motiveren steeds een stap verder te gaan, vormt een belangrijke meerwaarde. Waar je niet alleen allerlei sportmethodieken van de toekomst en mindfulness kunt vinden, maar waar je ook gewoon kunt relaxen.

Al filosoferend over deze droom ontstond ook de naam: KENSHO PREMIUM FITNESS.