Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel

SPORTINSTITUUT REBEL | vernieuwen

Hoe laat je zien dat je als 50-jarig sportinstituut in het nu staat, zonder de oude normen en waarden te verloochenen? Door deze twee werelden letterlijk en figuurlijk te combineren en alle ruimte te bieden!

Wij bedachten de bijbehorende strategie en campagne. Door de oude bewezen waarden te koppelen aan de evolutie creĆ«erden we een pure sportbelofte: 'De beste word je niet zomaar!'

Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel

Bij het binnenkomen van de sportschool wordt meteen duidelijk: we hebben hier te maken met een 'no-nonsense' en echt bedrijf. 

Dit gegeven werd de basis voor concept, strategie en communicatie. Het ging hierbij niet alleen om de plaatjes, maar veel meer om de praatjes. Wij richtten ons op de vraag: 'hoe moet ik als instructeur omgaan met de geboden mogelijkheden en totaalbegeleiding van mijn klanten?'. Dit bleek een ongoing proces en het begin van een intense samenwerking.

Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel
Sportinstituut Rebel