HKIA strategie

HET KAN IN ALMERE | STRATEGIE

Almere is vanaf haar ontstaan bedoeld om ruimte te bieden aan nieuwe ideeën en mogelijkheden, vol positivisme en optimisme. Het merk Almere heeft de diepgewortelde overtuiging dat het anders kan!

Almere is een aantrekkelijke en complete stad, die unieke mogelijkheden biedt om dromen waar te maken. De stad houdt van bewoners en bedrijven die hun passie durven waarmaken, en biedt ze graag die kans. Elke waargemaakte droom is een stukje van die stad. 

HKIA strategie
HKIA strategie
HKIA strategie
HKIA strategie
HKIA strategie

De slogan ‘Het kan in Almere’ hoort daar bij, doordat de stad in alles wat zij doet laat zien dat het hier anders kan, dat je de ruimte krijgt om je droom waar te maken. ‘Het kan in Almere’ is de uitgesproken merkbelofte.

‘Almere houdt van jou’ is het breed gedragen gevoel dat je van harte welkom bent, dat jouw energie gewaardeerd wordt en een plek krijgt in de stad. Dát is de interne mentaliteit van Almere. De stad omarmt de bijzondere initiatieven van mensen in Almere, omdat zij daarmee een belangrijk onderdeel uitmaken van de cultuur van de stad en het realiseren van haar ambitie. ‘Almere houdt van jou’ is het onuitgesproken gevoel dat we verankeren in alles wat de stad zegt én doet. 

HKIA strategie